27/8 Invägning Check!

Idag är jag sådär seg. Vill verkligen ut å springa i naturen men har inte tagit mig dit än. Tänkte jag skulle skriva klart det här jätteintressanta inlägget och ta mig ut. Ska försöka fota en ordentlig header nu i dagarna också, funderar på om den ska vara träningsinriktad eller bara normal?..

Igåt kväll svullade jag lite faktiskt, min älskade pojkvän fixade lite gott på kvällen eftersom vi varken haft något fredagsmys eller lördagsmys tillsammans. Det känns som att vi inte har haft någon tid ihop alls fast vi båda är hemma, det har liksom inte blivit av bara. jag har gjort mitt han har gjort sitt men igår äntligen slog vi på tvn i sovrummet och mös tills det varläggdax.

Idag vägde jag som vanligt.., 61,5 som inte var väntat eftersom jag åt sötsaker sent i gårkväll.. Kanon!!!

v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0