Fredags eftermiddag

Kommit hem från gymmet. Gjort av med minst 500 Kcal, löpbandet började om på nytt när jag kommit upp i 400 kalorier och i stället byttes det till 110 så jag vet inte vad som hände men eller hur mycket jag förbrännt. Sedan körde jag lite på en sån sittcykel (vetifan va de heter) och drog mig på en jäkla träningsvärk i arslet haha. Nu har jag precis slängt i mig lite soppa från knorr och känner mig lagom mätt och nöjd. Ska vila lördag och söndag också om det behövs, och nästa gång på gymmet ska jag träffa Mattias som gör ett träningschema åt mig.



Ikväll ska jag ta fredagsmys, sätta mig i soffan, tända ljus och bara njuta av tillvaron.

Kommentarer
Postat av: Lina Holgersson

Du är så duktig.
Saknar dej btw <3

Svar: Tack Lina, saknar dej med !:D
Claudia Johansson

2012-08-26 @ 13:11:10
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0