Pics from today

Tre bilder från idag, jag lovar att fota mera med systemkameran men det är så smidigt att bara knäppa några bilder med iphoen ajja, detta skulle inte föreställa någon perfekt fotoblogg utan en blogg om mig och mitt liv. Ska inte känna någon press att behöva fotografera med systemen just nu!..


Kolla min shape up idag, jag fick trycka i mig två toast under eftermiddagen/kvällningen för att få upp kalorierna lite, har inte ens ätit hälften av mitt dagliga intag och ändå så har jag inte varit så speciellt hungrig inte så konstigt eftersom jag käkade kycklingfilé till middag. Nu ska jag sova, i morgon bitti väntar gymmet, det ska bli såå härligt att få svettas lite, längtar.. Från och med nu, ett morgon och ett kvällspass hela veckan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0