The Lucky One

Klockan är nu prick 00:07 och egentligen borde jag sova men egentligen är jag inte alls trött så tänkte sätta på en film. kollade igenom lite filmtips sökte på fantasy liknande men kom sedan fram till att jag ville se The Lucky One. Filmen verkar lite mysig ändå men när jag såg skådespelaren Zac Efron så höll jag på att tappa  hakan..(har aldrig gillat honom).. Ser han ut så nu.. eh riktigt bra faktiskt, har inte sett honom på flera år sen highschool musical typ. Ajja, Ska nog kolla på filmen i alla fall och hoppas på att den är bra och sevärd.

 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Den filmen är jätte bra, älskade färgerna i filmen..
Haha har aldrig heller gillat han och inte sett nåt av honom sen High school musical och höll på tappa hakan han har blivit riktig stilig :)

Svar: haha, ja visst har han blivit det :D.. kanon bra var filmen !:D
Claudia Johansson

2012-09-03 @ 17:55:20
URL: http://nathaliefotograf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0