Gotta slow down

Shit, nu går det lite för fort. Vägde mig i morse och vågen stod på 60, inte bra.. Tappat balansen lite, 1 kg i veckan ska jag gå ner och inte mer. Man vill ju inte bli nån jojo bantare för då kommer jag gå upp lika fort igen sen. Det har tagit ca fyra månader för mig att gå ner mellan sju och åtta kilo så jag tänker inte hetsa, har ju faktiskt all tid i världen innan nästa sommar haha!. Hur eller hur, igår visade Mattias övingar som jag kunde göra, dels med och utan maskiner och idag har jag så himla ont på ett skönt sätt i mina ben och mage. 

20 augisti 62,5 kg.
27 augusti 61,5 kg.
3 september 61 kg.  < ---- Här ska jag ligga denna vecka !
10 september 60 kg.
17 september 59 kg.
24 septemer 58 kg.
1 oktober 57 kg.
8 oktober 56 kg.
15 oktober Min födelsedag och är målet 55 KG



Ikväll ska jag hämta min systemkamera hos mamma, glömde den där när vi grillade sist så ska ni få se lite bättre bilder än iphone pics. Eftersom jag snart fyller år så tänkte jag sätta mig ner nu och göra en önskelista i form av bilder här på bloggen. t

Kommentarer
Postat av: Josefine - Komma i form?

Det var riktigt gott med! Rekommenderar det starkt! :)

Hihi, 55 kg är min målvikt med :) men står lite still nu.. Fast har minskat i cm på hela kroppen iaf.

Svar: Aah, jo det gör ju det ibland :(
Claudia Johansson

2012-08-29 @ 23:28:47
URL: http://frokenjosefines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0