Tappade kontrollen!

De e nu den 12 augusti och jag känner mig som en tjockis i soffan. Herreguud, när jag började med denna bloggen i slutet av april vägde jag lite mera än X kg. I panik bestämde jag mig att jag skulle gå ner i vikt med hjälp av shape up.. jag skulle nå mina 55 kg bara. Just nu väger jag 63,5, nästa vecka alltså från och med i morgon ska jag kämpa.. Kämpa så mycket jag bara kan för att nå mitt första delmål på 59kg. Mitt viktshema börjar här och nu !
20 augisti 62,5 kg.
27 augusti 61,5 kg.
3 september 61 kg.
10 september 60 kg.
17 september 59 kg.
24 septemer 58 kg.
1 oktober 57 kg.
8 oktober 56 kg.
15 oktober Min födelsedag och är målet 55 KG, belöningen till mig själv blir en shoppingresa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0