Orkar inte

Nej nu får jag Panik, det här fungerar inte. Min disciplin försvann som om den aldrig funnits. Jag stoppar i mig lite vad som helst och mår jättedåligt på kvällen, vad har hänt ?Jag skulle ju klara det här och det gör jag ju inte om jag inte tränar och äter rätt. Extra jobbigt är det väll för att fröken röd hälsar på, känner mig tjock, uppsvullen å sötsugen...SO WHAT , måste ju behärska mig för det, jag får inte ge upp nu när jag klarat mig så himla länge. Orkar inte med ett "återfall" Just nu. Känner att det bara går trögt och jag har ingen som stöttar mig just nu, börjar trötta..men får inte får inte får inte. Det är ju detta jag vill. Patetiskt.



I morgonblir det shape up igen
ägg till frukost, kycklingsallad till lunch, frukt till mellis och vindruvor eller melon till kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0